E-mail


anpa.agarimo@gmail.com

Teléfono


607 042 949

Horario

Luns a venres: de 09:00h a 09:30h Tardes: chamar antes
 

Resultados Enquisa Comedor

domingo, 28 de febreiro de 2016




Entre os días venres 19 e o mércores 24 de febreiro realizouse unha enquisa ás familias dos nenos e nenas que fan uso do comedor escolar do CEIP María Barbeito. As preguntas realizadas foron deseñadas para ter unha visión ampla e integral da opinión destas familias sobre o servizo prestado pola empresa Jardanay e que servisen ao ANPA, aos fins de canalizar as inquietudes, molestias, recoñecementos e queixas destes pais e nais, ante a propia empresa de cátering e membros da comunidade educativa do CEIP María Barbeito. Con iso, procuramos: mellorar, corrixir e informar, todo o relacionado entre servizo, familiares, nenos e membros da comunidade educativa.


A participación foi de 62 familias, o que representa un total de 79 nenos ou nenas, sendo máis que suficiente e representativo, dado que no mellor dos casos, é o 50% da poboación usuaria do servizo de comedor. Na súa maioría, as familias encuestadas fan uso do servizo de luns a venres. Ademais, os inscritos en madrugadores usan o comedor tamén, todos os días da semana.

Análise
Preguntouse si os nenos quedan satisfeitos coa comida e un 37,1% das familias indican que non quedan satisfeitos ou pouco satisfeitos, frente a un 40,3% que indican que sí quedan satisfeitos ou moi satisfeitos. Consideramos elevado que un 37,1% maniféstense de forma negativa en canto a esta pregunta. As razóns poden ser varias; desde a cantidade de comida, o seu sabor, as preferencias ou o costume alimenticia de cada familia. No caso específico da cantidade, existe un 19,4% das familias que consideran que non lles parece apropiada ou pouco apropiada a cantidade de comida servida. Un total de 51,6% das familias consideran que é apropiada ou moi apropiada. En canto á variedade dos alimentos, un 60% das familias apoian a variedade, a diferenza dun 17,7% que considera que non é variada ou pouco variada.


Quixemos saber a opinión sobre a calidade da comida servida. Esta pregunta cruzámola coas preguntas abertas, onde ás familias coas súas propias palabras, indicaron as súas impresións. As familias consideran que a calidade da comida é apropiada nun 45,2% ante un grupo de familias que indican que están non conformes ou pouco conformes nun total de 32,2%. Nesta última porcentaxe, as observacións máis frecuentes foron: A comida fría e a certeza de usar produtos conxelados para a elaboración das comidas.


Quixemos saber si existe unha aprendizaxe ou melloría en bos hábitos ao momento de comer. Un 48,4% considera que os seus fillos e fillas aprenden ou consolidan bos hábitos ao comer, mentres hai un 27,4% que considera que non aprenden nada ou moi pouco, o que consideramos unha cantidade significativa.


En canto ao tempo posterior a comer, onde as súas fillas e fillos realizan actividades, non está cuestionada de xeito significativo, tales actividades. Con todo, ao verificar as respostas abertas, indícanse como necesarios á hixiene persoal (man e dentes) dos usuarios, ainda que pouco incentivada.

Preguntámoslle ás familias, si en liñas xerais, está satisfeito co Servizo de Comedor. Un 20,9% das familias están poucas ou nada satisfeitas co servizo de comedor. Un 45,1% indica que sí está satisfeita ou moi satisfeita. Chama a atención que exista un 33,9% que é indiferente ou considera regular o servizo do comedor.


Solicitámoslles ás familias a súa opinión do persoal que traballa no comedor. Un 19,3% das familias opinaron que están poucos ou nada satisfeitos co persoal. Entre os comentarios en respostas abertas, quen opinaron de xeito negativo á pregunta, indican que o persoal non se atopa capacitado para o labor ou para a atención dos nenos e/ou os seus pais, requirindo ser adestrados ou mesmo reemplazalo por persoal novo e capacitado. Outros indican que debe haber máis persoal que faga fronte á cantidade de nenos e nenas que usan o servizo.

Ao contrario, un 69,3% das familias consideran apropiado ou totalmente apropiado devandito persoal. Nas respostas abertas indican que igual é conveniente: maior formación para o persoal; recoñecen o labor de todo o persoal actual, con especial énfasis en Rosa (sic) a cal consideran e agradecen a súa atención e disposición; solicitan tamén, manter ao actual persoal, así como procurar contratar a cantidade adicional que se necesita para cubrir a cantidade de nenos que existe.


Queremos facer notar que nesta pregunta houbo só un 11,3% de familias que responderon como regular ou indiferente, sendo a magnitude máis baixa de todas as preguntas realizadas, ademais, está moi por baixo do promedio de magnitude en todas as respostas, cun 23,72%. Isto suxire que foi a pregunta onde os familiares quixeron manifestarse con maior claridade, ergo, o tema que máis interese esperta.


Conclusións finais


En días posteriores á realización da enquisa, déronse a coñecer os resultados nunha reunión coas familias do CEIP María Barbeito. A tal reunión invitouse, e asistiu, Coral por parte da empresa Jardanay. O cal serviu para ter unha visión moito máis ampla e poder establecer a nosa posición.


É necesario tamén dicir que o noso interese como ANPA, consistiu en ofrecer un espazo ás partes interesadas, a fin de construír unha mellor relación. Durante unha hora atendéronse, de forma xeral, ás diferentes situacións que suceden no comedor.


De todo isto, indicamos a continuación as consideracións que deben evaluarse, superarse ou desenvolverse para xerar unha maior satisfacción de todos os implicados, moitísimo máis énfasis nas nosas fillas e fillos que utilizan o servizo de comedor:


  • Observar e actualizar a normativa do servizo de comedor escolar do CEIP María Barbeito.
  • Desenvolver, instruír e sistematizar protocolos máis dilixentes e precisos para ao Persoal do comedor do CEIP María Barbeito, respecto de os nenos e nenas con dietas especiais por alerxias. Incorporando tamén os mínimos de primeiros auxilios básico.
  • Regular e corrixir as actividades realizadas polos nenos e nenas, posteriores á comida, tomando en conta o metabólicamente correcto en estado de proceso de dixestión.
  • Xerar normativa para o Persoal no uso de dispositivos móbiles durante o tempo no que atenden, vixían e teñen baixo coidado aos nenos e nenas.
  • Establecer tempo para a limpeza dos dentes e as mans dos nenos, posterior á comida.
  • Verificar a cantidade necesaria de persoal necesario, segundo a cantidade de nenos e nenas, corrixindo a falta destes, en caso en que a houber, segundo o disposto pola normativa legal que regula este servizo.
  • Corrixir, verificar e superar a deficiencia na temperatura correcta coa que se está servindo a comida.
    Establecer espazos nos que os pais poidan verificar e presenciar un día de servizo.
  • Xerar mecanismos de diálogo, información e comunicación entre os pais e a empresa Jardanay.
  • Indícaselle ás familias e á empresa que se abrirá un proceso de consulta, co fin de definir as opcións adicionais que se deben tomar, incluíndo a real disponibilidade na cantidade máxima de nenas e nenos que ten o comedor escolar. Igual, verificar e procurar mellorar e ampliar o servizo de madrugadores, moi necesario para as nosas familias.


Aproveitamos para agradecer e recoñecer:


  • A disposición de todas as familias que tiveron a ben responder a enquisa realizada. Así como tamén o seu interese para procurar a mellora do servizo do comedor.
  • O bo labor e desempeño do persoal do Servizo de Comedor.


Todos os interesados neste tema móvenos, por sobre todas as cousas, a saúde, o benestar e o bo desenvolvemento dos nosos fillos e fillas, o noso maior tesouro.


ANPA Agarimo


0 comentarios:

AVISO

Sen a pertinente autorización, a difusión, reprodución ou manipulación por persoas alleas a esta web das imaxes dos nenos que aparecen en ANPA Agarimo dará lugar ao exercicio das accións que nos asistan en Dereito.

Zona privada

Número de visitas: